Aktualności

• Subskrybuj nas

Wycieczka do Ojcowa i Pieskowej Skały

Data: Październik 4, 2017 Autor: admin Kategorie: Aktualności, Wydarzenia 0

We wtorek 3 października uczniowie klas IV, V, VI, VII wraz z wychowawcami odwiedzili Ojcowski Park Narodowy. Początkiem naszej trasy był Zamek w Pieskowej Skale. Podziwialiśmy jego wnętrza oraz piękne ogrody. Bardzo podobała się, szczególnie najmłodszym uczniom Maczuga Herkulesa, którą podziwialiśmy z różnych miejsc: ze ścieżki spacerowej, tarasu widokowego i z okna Zamku.  Następnie przejechaliśmy Doliną Prądnika do Ojcowa, gdzie zobaczyliśmy Ruiny Zamku oraz kościółek „Na wodzie”. Udaliśmy się również do Muzeum Przyrodniczego. Tam z zainteresowaniem oglądaliśmy ekspozycję przyrodniczą i film. Poznaliśmy wiele ciekawostek przyrodniczych i historycznych związanych z Wyżyną Krakowsko – Częstochowską. Wczesnym popołudniem zjedliśmy ciepły obiad, który dodał nam energii na dalsze zwiedzanie. Odwiedziliśmy oczywiście Jaskinie Łokietka. Popołudniowy deszcz nie przeszkodził żwawej grupie w zobaczeniu pięknej Jaskini Nietoperzowej, która urzekła swoimi rozmiarami i ciekawym wnętrzem.  Zmęczeni, ale zadowoleni wieczorem szczęśliwie wróciliśmy do domu.