Aktualności

• Subskrybuj nas

Wycieczka do Warszawy

Data: Maj 15, 2015 Autor: admin Kategorie: Aktualności, Wychowanie, Wydarzenia 0

W dniach 11- 13 maja bieżącego roku uczniowie klas IV – VI wraz z wychowawcami oraz trzy uczennice klasy II uczestniczyli w wycieczce do Warszawy. Do stolicy pojechaliśmy z biurem turystycznym Trybała. Nasza przygoda z Warszawą przebiegała pod hasłem „Warszawa da się lubić”. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od Parku Łazienkowskiego, gdzie zobaczyliśmy m.in. Oranżerię i pomnik Chopina. W dalszej części dnia zwiedzaliśmy Stadion Narodowy. Zobaczyliśmy boisko sportowe, tysiące miejsc przeznaczonych dla kibiców, studio telewizyjne, szatnię piłkarzy oraz stroje sportowe reprezentacji Polski. W drugim dniu naszego pobytu w stolicy spacerowaliśmy po Starym Mieście. Zobaczyliśmy Barbakan, Katedrę, Rynek, Kolumnę Zygmunta, pomnik Syrenki, Krakowskie Przedmieście – m.in. Pałac Prezydencki, Kościół św. Anny, Plac Piłsudskiego i Grób Nieznanego Żołnierza. Zwiedzaliśmy Zamek Królewski, pierwotną rezydencję książąt mazowieckich. Tego dnia mieliśmy okazję spotkać na ulicy Pana Prezydenta Bronisława Komorowskiego oraz znanego aktora Krystiana Wieczorka. W godzinach popołudniowych udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie mogliśmy zobaczyć różne ciekawostki nauki i techniki. Wieczorem po obiadokolacji wszyscy odpoczywaliśmy, jedni spacerując w koleżeńskich grupkach, inni na placu zabaw, jeszcze inni grając na boiskach sportowych w piłkę nożną. W trzecim dniu naszej wycieczki uczniowie klas V i VI zwiedzili Muzeum Powstania Warszawskiego, natomiast uczniowie klasy IV i II odwiedzili Pałac Kultury i Nauki. Tego dnia byliśmy również w Wilanowie, gdzie odbyła się lekcja edukacyjna – Wilanów Perłą Baroku. Wieczorem szczęśliwie przyjechaliśmy do Książa Wielkiego. Wszyscy zmęczeni, lecz pełni wrażeń wrócili do swoich domów.